KURZY

Kurz marketingového uvažování a digitálních dovedností

Chcete se orientovat ve světě online podnikání? Jste začínající markeťák či podnikatel? Podnikáte už delší dobu a rádi byste si rozšířili obzory a našli i nové úhly pohedu na svůj byznys?


Co se naučíte:

  • zjistíte, jak se vyvarovat chybám a naučíte se zaujmout svou vlastní prezentací
  • jak sestavit marketingovou strategii 
  • základy marketingu a dovedností - ať si dokážete mnoho věcí připravit sami a poznáte v budoucnu, který specialista je opravdu zkušený a ví co dělá
  • základy grafiky v grafickém online programu
  • základy pro tvorbu reels v aplikacích
  • copywriting - jak psát texty na web, popisky produktů i texty pro sociální sítě
  • co je to SEO - kdy se vám doopravdy vyplatí do něj více investovat
  • jak zaujmout webem či eshopem - co na webu nesmí chybět
  • na jakých platformách stavět web či eshop
  • jak tvořit efektivní dotazníky pro průzkum trhu
  • jak fungují sociální sítě - kdy a jak využít potenciál Facebooku, Instagramu, Tik Toku a Linkedinu
  • co je ppc reklama - jaká příprava ji předchází, jaký je běžný budget
  • na kurz je třeba se registrovat předem přes formulář níže nebo mi napište na e-mail uvedený v kontaktu na tomto webu.

CENA KURZU

Když je kurz pro jednotlivce, cena je 56.000 Kč

Pokud se na kurz přihlásí 2 až 3 účastníci cena je 46.000 Kč.

4 více účastníků souběžně cena je 42.000 Kč.

KDE KURZ PROBÍHÁ?

Kurz může být kombinovaný, tzn. část osobně a část online nebo může probíhat celý online.

Chcete udělat kurz osobně v ČR? Máte vlastní prostory, kde chcete proškolit celý tým? Napište mi a domluvíme podrobnosti. 


ONLINE ČI OSOBNĚ

Kurz copywritingu 

Pro koho je kurz vhodný? 
 

Téměř pro každého, kdo si chce osvojit dovednosti z copywritingu, tzn. začínající i zcela nezkušení copywriteři a copyeditoři nebo
podnikatelé, kteří chtěji zvýšit kvalitu svých textů  a lépe zaujmout svou cílovou skupinu. 

Dozvíte se: 

  • jak správně specifikovat cílovou skupinu, pro kterou texty tvoříte
  • vysvětlení základních pojmů copywritingu (např. CTA, NS apod)
  • copywriting - jak psát texty na web, popisky produktů i příspěvky na sociální sítě, SEO friendly články

  • jak dodržovat tonalitu

  • jak psát newslettery

  • na co pamatovat při vymýšlení sloganů

  • jak zaujmout reklamními texty v ppc reklamách 

  • co je to SEO - jak psát alt texty a meta popisky i zakomponovat SEO do textů

  • jakým nejčastějším pravopisným chybám v textech se vyvarovat

  • každému účastníkovi dám zpětnou vazbu na jeho texty a spolu je poopravíme

  • jak naceňovat své služby jako copywriter


Kurz obsahuje nezbytnou teorii, ale je zaměřen hlavně na praktické dovednosti. Sami si rovnou vyzkoušíte rovnou psaní různých textů a společně je pak s vámi projdu.

Budete tak odcházet s praktickými dovednostmi i tipy, na čem nejvíce potřebujete konkrétně zapracovat.

Samozřejmě vždy je nejlepší (nehledě na jakýkoliv kurz) psát a psát, trénovat různé typy textů. Naučit se hrát si slovy a rozvíjet kreativitu.

Podklady - pdf materiály s přehledy, podklady pro vypracování, doporučená četba 

Délka: 6 hod teorie + 12 hod praxe

 Kurz trvá 5 dnů, každý den je přednáška a na ní navazuje procvičování dovedností a zadání konkrétních úkolů. 

Cena: 22.000 Kč

Maximální počet účastníků: 10  


ONLINE ČI OSOBNĚ

Kurz správce sociálních sítí

Chcete se cítit ve světě online sociálních sití jako ryba ve vodě? Jste začínající markeťák či copywriter a rádi byste rozšířili své znalosti? Nebo podnikáte v jiném oboru a chcete umět zaujmout na sociálních sítích a zvýšit své prodeje?

S jakými dovednostmi budete odcházet:

  • tvorba plánu a strategie na sociálních sítí
  • s jakými brand manuály značek se setkáte a čeho se držet při tvorbě příspěvků
  • základy tvorby grafiky v grafickém online programu Vista create (zahraniční obdoba Canvy)
  • jak jednoduše sestříhat a tvořit reels včetně efektů i titulků v aplikaci tomu určené
  • copywriting - jak psát texty pro sociální sítě
  • jak fungují sociální sítě - kdy a jak využít potenciál Facebooku, Instagramu, Tik Toku a Linkedinu a jak využít algoritmus pro svůj prospěch
  • jak vytvořit sady hashtagů
  • jak se vyvarovat pokutám na sociálních sítích
  • jak vytvořit texty a grafiku pro placenou reklamu na soc. sítích
  • jak zaujmout reklamou
  • vždy budete mit prostor pro dotazy
  • všechny činnosti si sami vyzkoušíte
     
Pozn.: Kurz neobsahuje technické nastavení reklam v Business manageru. Ráda vám však vhodný kurz doporučím, který je zaměřený pouze na technické dovednosti. V praxi je ale běžné, že tyto činnosti dělají dva odlišní specialisté.

Délka: 7 hod teorie + praktické činnosti 11 hod

Kurz je rozdělen do 5 dnů po 3 až 4 hodinách.

Podklady: pdf materiály s přehledy, podklady pro vypracování, doporučená četba  

Cena: 21.000 Kč


Maximální počet účastníkú: 7 


Kontaktujte mě