10 základů pro správu sociálních sítí (FB aIG)

18.01.2022


pravidelnost potěší algoritmus

pokud si dáte pauzu měsíc výjimečně algoritmus to přežije pokud si dáváte však delší apuzy pravidelně algoritmus to nepotěší a ani vaše sledující.


přístup k sociálním msítím


Aby sociální sítě přinášeli užitek je třeba se jim věnovat dlouhodobě, nikoliv týdny, ale roky,

Pokud čekáte že za pár příspěvků vám někdo získá 10 tisíc sledujících - tak to by ani David Coperfield nezvládl. Navíc důvěru si budujete konzistencí, tím že o vás lidé opakovaně slyší.


plánování obsahu dopředu


Plánujte dopředu - nemusíte mít napsané všechny příspěvky hned. Rozvrhněte si alespoň témata příspěvků na delší období,

Slaďte obsah s marketingovým plánem. -


KDy zvěřejňovat příspěvky?


Časové rozmezí je nejlepší publikovat svůj příspěvek se liší podle vaší cílové skupiny.

Nicméně obecně platí, že mezi 11-14 hodinou je na sociálních sítích dost mrtvo

držte se tématu


Obsah na sítích by měl minimálně z 80% odpovídat tématu. Zbylý čas by se příspěvky měly alespoň částečně týkat tématu,


Na textech záleží


podle čeho si vybíráte příspěvky které čtete?

podle toho že vás zaujali a podle toho že je vám to blízké téma.

I vaši sledující to mají stejně. Tedy ano na copywritingu záleží


Bez grafikyna sociálních sítích nezaujmete


Chcete zaujmout na první pohled? To dokáže hezky zpracovaná grafika, z které je v ideálním případě poznat na první pohled čeho se příspěvek týká.

Nezapomeňte alespoň občas ukázat i svou tvář,


Nepište romány

Sledující si nepřišly číst román, kdyby chtěly román, vezmou si knihu.

Proto příspěvky (až na pár výjimečných případ, kdy je to na místě ) nepište příliš dlouhé.

A sturktura příspěvku? Oddělujte odstavce, používejte odrážky Snažte se ať je příspěvek čtivý a přehledný.


Přemýšlíte o koupi sledujících? Tak to raději nedělejte.

když si koupíte sledující nekoupíte si zákazníky.

Engagement (neboli zapojení sledujících) se počítá na prvním místě, vysoký počet sledujících bez lajků a komentář vám to moc k ničemu nebude.


Plánujete spustit reklamu?

Skvělé

V první řadě vždy dělejte reklamu přes Business manager nikoliv přes tlačítko Propagovat příspěvek. Tedy v případě že nechcete věnovat peníze jen tak bez výsledků Aby reklama měla efekt,je potřeba správně vše nastavit a to vám dovolí prostředí Business Managera.

Nezapomeňte s reklamou dále pracovat- testovat a vyhodnocovat.


Chcete další informace? 

domluvte si školení na míru k tématu sociálních sítí 

Napište mi.